top of page

סדרת הפרי-דראפט - פרק 10, חלק א': שעת המוקים! (פרויקט דראפט האוהדים)

בתכנון המקורי של הסדרה, רציתי לכלול בפוסט הזה כל מיני נתונים מתקדמים שאספתי, על אחוז הסנאפים של הבחירות מכל סיבוב, על המיקום של כל בחירה פוטנציאלית בטבלת מקבלי השכר (לפי עמדה), ועל הנטיות של קבוצות שונות לבחור/להימנע מעמדות מסוימות לאורך השנים... אבל אז קרו 2 דברים:


  1. כל הטבלאות נמחקו לי ולא הצלחתי לשחזר אותן.

  2. הארכנו את המוק ל-3 סיבובים (100 בחירות), אחרי שראיתי כמה אנשים נהנו והתמסרו לדבר הזה (ודרשו עוד!), לאורך 4-5 ימים, והחלטתי להתעסק כאן נטו בבחירות של החברים שהתגייסו ועסקו במלאכה.


למה קראתי לזה חלק א'? כי יהיה חלק ב' (בימים הקרובים) - והוא יכלול מוק נוסף, מקביל, שבו אני אבצע את כל הבחירות.


מבלי לברבר יותר מדי, אתן סקירה קצרה על איך האירוע הזה קרה בעצם, ואז נעבור לסקירת 100 הבחירות:


במקור, רציתי לעשות מוק דראפט בעצמי, כדי לסכם את 9 הפרקים הראשונים בסדרה הזאת - בהם ניתחתי את הטאלנטים המובילים לפי עמדות. אבל בעודי יושב וכותב את פרק 9, תהיתי לעצמי, מתוך הבנה שהמוק שלי הולך וקרב: מה ומי אני חושב שאני בדיוק? אני הרי לא ממש מרבה לצפות בפוטבול מכללות, וגם לא צורך באופן מעמיק תכנים של 31 קבוצות הליגה (שאינן הקבוצה שלי) - אז בתור מה אני מתיימר להבין את הצרכים של כל אחת מהן, ברמה שאצליח לגבש מוק-דראפט שיתקרב איכשהו למציאות?


אז שיגרתי בסושיאל "קול קורא" ובתוך בערך 48 שעות מצאתי אוהדים של כל הקבוצות (למעט 5 - שאותן מילאו אוהדים שהחליפו, זמנית, נאמנויות) - ויצאנו לדרך. בסך הכול, לא פחות מ-39 GMs (מסידני ועד בוסטון) לקחו חלק פעיל במוק הגלובאלי הזה, ועוד כמה נוספים נותרו בחוץ הפעם (לצערי).


הסיבוב הראשון נערך ללא מגבלת זמן קשיחה ולקח בערך יומיים וחצי, אבל בסיבובים 2-3 החלטנו להחיל מגבלת זמן של עד חצי שעה (עם בחירה אוטומטית שהופעלה פעמים ספורות בלבד למי שלא היה זמין) - והשלמנו את שניהם בתוך כיומיים.


למשתתפים הוגדרו שני פרמטרים שעל פיהם הם ימדדו:


  1. איכות הטריידים והבחירות (אני אספק כאן פרשנות ואסמן את הבחירות האהובות עליי + אתן לכם הקוראים לבחור את הקבוצה שלדעתכם "ניצחה" את המוק הזה).

  2. עד כמה המהלכים יהיו קרובים למציאות (גם בהשוואה למוק דראפט שלי, שאפרסם בקרוב)



 

אם אתם נהנים מהתכנים שלי, אשמח אם תוכלו גם להירשם לבלוג - זה לא עולה אפילו אגורה!


ומה ייצא לכם מזה?


  1. גישה לכל התכנים לרשומים בלבד שכבר פורסמו (כולל 9 הפרקים הקודמים של סדרת ההכנה לדראפט) ואלה שיפורסמו בעתיד

  2. דירוגים ואסטרטגיות לפנטזי פוטבול (יגיעו בארגזים אחרי הדראפט) + טיפים למי שרוצה להמר על NFL

  3. הניוזלטר השבועי שלי שיוצא מדי יום ב' - ומסכם את כל מה שהכי מעניין בליגה, תוך 3 דקות או פחות


נשמע טוב? לחצו כאן.


 


עד כאן הרקע, נעבור לבחירות עצמן - בחלק מהן, המשתתפים עצמם סיפקו את התובנות והלוגיקה מאחורי המהלכים. בנוסף, הוספתי בחלקן את הדברים שלי (תחת דבר הקומישינר).


בסוף הפוסט שלי, אבחר את המנצחות שלי בדראפט הזה, ואתן לכם לבחור אותן בעצמכם בסקר (כמובן שגם התגובות פתוחות תמיד לכל תובנה בעניין)


(תודה רבה לשחר כהן על העזרה עם הגרפיקות לסיכום הדראפט!)



תפריט ניווט בפוסט למי שלא רוצה לקרוא הכול:



סיבוב 1


בחירה מספר 1 - שיקגו ברס: קיילב וויליאמס, קוורטרבק, USC


דבר הקומישינר

האם ידעתם שהבחירה מספר 1 Overall היחידה שזכתה בסופרבול עם הקבוצה שבחרה אותה בדראפט ב-25 שנים האחרונות היא אריק פישר מהצ'יפס (נבחר ב-2013)?! ה-GM דן גורדון לא נתן לנתון הזה להרתיע אותו והלך על קיילב וויליאמס. ואם הברס לא יצליחו לגרום לזה לעבוד - אז כנראה שהבעיה היא בהם.




בחירה מספר 2 - וושינגטון קומנדרס: דרייק מיי, קוורטרבק, נורת' קרוליינה


דבר ה-GM (סבסטיאן)

אני חושב שדרייק מיי קיובי מצוין והרבה יותר בטוח מג׳יידן דניאלס עם תקרה לא פחות גבוהה.

מיי בגודל מעולה לקיובי, רץ מצוין, עם יד חזקה מאוד (הרבה יותר משל דניאלס). בנוסף, דניאלס לא יודע למסור. כן, הוא מוסר פייד ראוטס מצוין, אבל זהו בערך. לא מוסר לאמצע איפה שקיוביז אמיתיים מרוויחים את הלחם, בין המספרים, 10-22 יארד: 9.3% ממהלכי המסירה שלו. היחיד שנבחר בשני הסיבובים הראשונים בשנים האחרונות עם נתון דומה? ג׳סטין פילדס. במקרה הוא גם הcomp הכי קרוב שלי לדניאלס. לא רואה פה את למאר 2.0. מיי לטעמי יתקשה מאוד להיות קיובי לא טוב. יש למיי את היד הכי חזקה בדראפט והוא מובילי מאוד. ההבדל העיקרי בינו לבין דניאלס כשהם יוצאים מהפוקט, הוא שדניאלס מחפש לרוץ ומיי מנסה להאריך את המהלך או בריצה או במסירה. לא מנסה להשוות ביניהם, להבדיל אלף אלפי הבדלות, אבל זאת אחת התכונות שבגללה ארון רודג׳רס ומהומס הם מה שהם.

הקלטת של דרייק מיי פשוט מראה קיובי נדיר וכשמתחשבים בהבדלי האיכות של השחקנים סביבם, זה אפילו לא קרוב בעיניי. השוואה לקיילב וויליאמס הייתה יותר מעניינת.


דבר הקומישינר

היו ניסיונות (כושלים) של הג'איינטס והויקינגס לעשות כאן טרייד-אפ. לא אתעמת כאן עם הנקודות שהעלה ידידי המלומד, אבל במוק שלי (שיפורסם בקרוב) - הלכתי כאן על בחירה אחרת. לא בגלל שאני חושב שהוא טועה, אלא מנימוקים שאפרט באותו מוק.



בחירה מספר 3 - ניו אינגלנד פטריוטס: ג'יידן דניאלס, קוורטרבק, LSU


דבר ה-GM (אורי גרינשטיין)

יש צורך ברור בquarterback. חשבתי אולי לבחור את מרווין הריסון, אבל לא יכולתי להפסיד את הכשרון של גיידן דניאלס. ההגנה של הפטריוטס בין החזקות בליגה, ואין צורך לתחזק אף אחד מהחלקים שלה. ההתקפה צריכה reset גמור. לבנות הכל מחדש... תכננתי לבחור את איי די מיטצל ב-34, לחבר רסיבר לקוורטרבק. עבד מצוין עם ג׳ו בוררו וג׳אמר צייס (עוד נגלה בהמשך אם יסתדר).


דבר הקומישינר

אני מסכים עם הגישה הכללית של אורי כאן לקבל התעדוף של ההתקפה (וקיובי בפרט). עכשיו רק נותר לגלות אם הוא הלך על האיש הנכון...



בחירה מספר 4 - אריזונה קרדינלס: מארווין האריסון ג'וניור, רסיבר, אוהיו סטייט


דבר ה-GM (דניאל קוזקוב + שחר כהן)

מינסוטה הציעו לנו את 11 ו23 - כמובן שסירבנו כי זה מחיר נמוך מידי. אתמול יצא דיווח שמונטי דורש מינימום 3 בחירות סיבוב ראשון על מנת לוותר על בחירה 4. לא שווה לוותר על השחקן השני הכי טוב בדראפט אם זה לא במחיר הנכון…


דבר הקומישינר

לאור הצורך הבהול של מורי ברסיבר בשנה כזאת קריטית - יש מצב שהייתי מוכן לטרייד תמורה חבילה קצת יותר רצינית (3 בחירות סיבוב 1 זה לא בטוח ריאלי, כי יש עוד קבוצות שמחפשות כאן טרייד-דאון. אולי עוד שתי בחירות יום 2 היו מספיקות, כדי להעמיס כישרון בהגנה - האיזור שבו הקרדינלס צריכים יותר חיזוקים).



בחירה מספר 5 - מינסוטה וויקינגס: ג'יי ג'יי מקארתי, קוורטרבק, מישיגן

(עברה בטרייד מהצ'ארג'רס, תמורת בחירות 11+23)


דבר ה-GM (גל עתיר)

מינסוטה עונים על הצורך העיקרי שלהם באוף סיזן הזה, בדמות ק״ב העתיד שלהם, ג׳יי ג׳יי מקארתי, כשהישג לא פחות חשוב, הוא שמירה על בחירת סיבוב ראשון שנה ב25׳, שלא נכנסה לטרייד.

מקארתי מאוד מתאים להתקפה שאוקונל מריץ (מהעץ של שנהאהן ומקווי), ויכול להיות החתיכה החסרה לפאזל שמרכיבים בטווין סיטיז.


דבר הקומישינר

מסכים שזה מחיר טוב בשביל הויקינגס כאן, כמובן - בהנחה שמקארתי הוא באמת מה שהוא חושבים שהוא יכול להיות.



בחירה מספר 6 - ניו יורק ג׳איינטס: מאליק נייברס, רסיבר, LSU



בחירה מספר 7 - טנסי טיטאנס: ג'ו אלט, אופנסיב תאקל, נוטרדאם


דבר ה-GM (רועי זיו):

אני לא אוהד טיטאנס, אז ניסיתי בהתחלה ללמוד קצת על הקבוצה, הרוסטר הנוכחי לאחר ה-FA והצרכים שנשארו לדראפט.

הטייטנס היו עסוקים בשוק השחקנים וצירפו המון שמות, אז זה יחסית עזר לי וסתם כמה חורים כמו למשל ההחתמה של פולארד כמחליף של הנרי, עיבוי עמדת הרסיבר עם רידלי והקורנרים עם ההחתמה של צ'ידו והטרייד על סניד.

נשאר להם צורך די גדול בשחקן בקו ההתקפה וצורך בשחקן נוסף לקו ההגנה. כמו כן, אני חושב שהם זקוקים לעזרה גם בעמדת הטייט.

אני לא יודע אם וויל לוויס יתפתח למשהו מעבר לק"ב מחליף, אבל זו השנה השניה שלו בלבד, לכן לא הרגשתי צורך לקפוץ לטופ 5 ולבחור ק"ב.

כשהגיעה הבחירה שלי במס' 7, ירדו מהלוח 4 הק"ב המובילים ו-2 רסיברים - מה שאיפשר לי לבחור את השחקן הכי טוב כמעט מכל עמדה שארצה.

היתה לי התלבטות אם לבחור את ג'ו אלט, התאקל ההתקפי הנהדר מנוטר-דאם או את הטייט אנד ברוק באוורס מג'ורגיה. גם אלט וגם באוורס הם קונצנזוס השחקנים הכי טובים בעמדה שלהם בדראפט הזה. באוורס אמור להיות עילוי בעמדה ובהחלט יכול לתת המון עזרה לק"ב הצעיר שלי.

אבל בסוף החלטתי לעזור ללוויס ע"י כך שאקנה לו קצת יותר זמן למצוא את שלישיית הרסיברים הטובים שלו ובחרתי את אלט.

מבדיקה שעשיתי פעם, ק"ב וליין התקפי שנבחרים בטופ 20 הם שני העמדות שהשחקנים בהם מחזיקים הכי הרבה זמן עם הקבוצה שבחרה אותם.


בחירה מספר 8 - אטלנטה פלקונס: דאלאס טרנר, אדג', אלאבמה


דבר הקומישינר

גלעד ה-GM של הפלקונס (שגם יהיה האורח שלי בפוד על הפלקונס שיוקלט בשבוע הבא!) הולך כאן סוף-סוף על שחקן הגנה, ומונע מאיתנו לשבור שיא של דראפט 2021 - עם 7 שחקני התקפה שירדו מהלוח ברצף בבחירות הראשונות.



בחירה מספר 9 - שיקגו ברס: רום אודונזה, רסיבר, וושינגטון


דבר הקומישינר

הברס ניסו לעשות כאן טרייד דאון עם כמה קבוצות (בעיקר בילס וג'אגס) - ללא הצלחה.



בחירה מספר 10 - ניו יורק ג׳טס: טאליסה פוואגה, אופנסיב תאקל, אורגון סטייט


דבר ה-GM (דניאל קנת)

ניסיתי לעשות טרייד אחורה, כדי להיכנס לסיבוב השני. האסטרטגיה שלי היא Win now כדי לנצל את השנים האחרונות של ארון רודג'רס.


דבר הקומישינר

אני מסכים עם עמיתי המלומד כאן, שפוואגה הוא פרוספקט מבטיח מאוד, וגם שהמטרה חייבת להיות לנצח עכשיו במצב שהג'טס נמצאים בו. הסוגיה שלי עם הבחירה היא שהג'טס כבר השקיעו בפגרה הזאת בשתי עמדות התאקל (טיירון סמית ומורגן מוזס) - אז אפשר לטעון שבחירה בפוואגה היא יותר בחירה לעתיד מאשר לעונה הקרובה. אלא אם יש תכנון לעשות כאן הסבה לגארד של אחד מהם? דניאל - אם אתה קורא את זה וחולק עליי - תן עדכון בתגובות 🙏🏻




בחירה מספר 11 - לוס אנג'לס צ'ארג'רס: טרוי פאווטאנו, אופנסיב תאקל, וושינגטון

(עברה לצ'ארג'רס בטרייד על הבחירה ה-5)



בחירה מספר 12 - דנבר ברונקוס: ברוק באוורס, טייט אנד, ג'ורג'יה


דבר ה-GM (רועי פלס)

ברור לכולם שאנחנו צריכים ק"ב אבל עם מעט דראפט קפיטל המחשבה היתה טרייד דאון מבחירה 12 לטיר השני של המוסרים או טרייד אפ לאיזור הסיבוב השני.

התוכנית השנייה היתה לקחת ק"ב בסיבובים המאוחרים ובינתיים להתחמש בצרכים האחרים ואיתה הלכתי.


דבר הקומישינר

הברונקוס ניסו לעשות כאן טרייד-דאון (בצדק מוחלט, בעיניי), ניסיון שלא צלח, והלכו (אני מניח) על אסטרטגיה של BPA. אני חושב שבאוורס יהיה שחקן מדהים, אבל יש לי 2 סוגיות עם הבחירה בנסיבות האלו:


  1. במצב של ריבילד מוחלט - האם הבחירה כאן בטייט אנד היא הכיוון הנכון, ולא עמדה "חיונית" או יקרה יותר?

  2. יש כאן הימור מסוכן, אם התקווה הוא לתפוס את ניקס בהמשך - ועוד נגלה אם ההימור הזה השתלם



בחירה מספר 13 - לאס וגאס ריידרס: אולו פאשאנו, אופנסיב תאקל, פן סטייט



בחירה מספר 14 - ניו אורלינס סיינטס: ג'יי.סי ליית'ם, אופנסיב תאקל, אלאבמה



בחירה מספר 15 - אינדיאנפוליס קולטס: קול-אייד מקינסטרי, קורנרבק, אלאבמה


דבר ה-GM (איתן מוזס):

לאינדיאנה יש כבר קורנר שהוא יחסית אנדרסייז בקני מור ולכן לקחתי את השחקן עם הסייז האידאלי להגנה כמו שהם משחקים. בנוסף, אני תמיד מעדיף שחקנים שמשחקים מול יריבים קשים יותר ומעמידים מספרים טובים, מאשר ללכת לmac, בשביל לקחת את מיטשל (שיש לו נתונים מעולים אבל האם אפשר לסמוך עליו שרמת התחרות כמעט תשולש? לא יודע).


דבר הקומישינר

אני חושב שזו בחירה שתהיה הברקה פסיכית או reach של איתן - תלוי בקריירה של מקינסטרי, שנחשב על ידי רבים לקורנר ה4/5 בדראפט הזה (הוא גם פחות מוערך מטריון ארנולד, שגם הוא משחק בבאמה). מקינסטרי גם אחרי פציעה ברגל, אבל בהתבסס על הפרו-דיי שלו, היא כבר לא ממש דגל אדום.



בחירה מספר 16 - סיאטל סיהוקס: לאיאטו לאטו, אדג', UCLA


דבר הקומישינר

ה-GM יאן מלניקוב הלך כאן על פרודקשן על חשבון "כישרון גולמי", ואני די מתחבר לגישה הזאת. יכול מאוד להיות שגם המאמן החדש, מייק מקדונלד, יתחבר אליה.



בחירה מספר 17 - ג׳קסונוויל ג׳אגוארס: קוויניון מיטשל, קורנרבק, טולדו



בחירה מספר 18 - סינסינטי בנגלס: טריון ארנולד, קורנרבק, אלאבמה



בחירה מספר 19 -לוס אנג׳לס ראמס: ביירון מרפי, דיפנסיב תאקל, טקסס


דבר ה-GM (טל נחליאלי)

ניסיתי לבנות את הצורך של הראמס בשתי נקודות החולשה העיקריות, DT ו אדג׳. ההנחה אומרת כי בדראפט הקרוב יהיו 10-11 שחקני התקפה על הלוח ואז יוותרו שחקני הגנה הטובים מאד לסיבוב 1 ו2. סניד הוכיח עם טרנר ויאנג שאפשר למצא פרובולרים טובים גם בסיבובים מאוחרים 2 ו3.


דבר הקומישינר

דיפנסיב תאקל undersized שמגיע לראמס... איפה שמענו על זה בעבר? 🤔



בחירה מספר 20 - וושינגטון קומנדרס: אמאריוס מימס, אופנסיב תאקל, ג'ורג'יה

(טרייד עם הסטילרס: 1.20+2.51 תמורת 2.36, 2.40, 5.139 וסאם קוסמי)


דבר ה-GM (סבסטיאן)

יש לנו קיובי חדש ונוצץ וצריך להגן עליו. סאם האוול חטף סאקים כאילו הוא tackle dummy בעונה האחרונה וזה משהו שחייבים לשפר. קודם כל, אמאריוס מימס דורג אצלי כOT3 (אחרי ג׳ו אלט ופאשנו) ועם פוטנציאל להיות משהו מיוחד מאוד. כלים פיזיים מדהימים פלוס מעט מאוד ניסיון = יכולת להתפתח הכי גבוה שאפשר. חמישה תאקלים ירדו מהלוח עוד לפני בחירה 15, הבחירה שלי הייתה במרחק 16 בחירות וידעתי שאם אני רוצה תאקל איכותי הזמן הוא עכשיו.

המחיר - לא זול. 2.36 + 2.40 תמורת 1.20 + 2.51. אם זה היה נשאר רק הבחירות אני חושב שזה steal לטובתי. לצערי נאלצתי להיפרד מסם קוסמי. קוסמי נבחר בתור תאקל, נכשל שם במשך שנתיים ואז עבר פנימה בעונה האחרונה.

בגארד הוא נתן עונה מצוינת, באמת אחד הגארדים הטובים בליגה בריצה. אז למה הוא הולך? כמה סיבות: קודם כל הוא עדיין לא מדהים בפאס פרוטקשן, ההבאה של אוסטין אקלר יכולה לרמוז על כיוון יותר מסירתי (אקלר מעולם לא רץ יותר מ1000 יארד בעונה והוא עושה את רוב הנזק שלו ממסירות), בנוסף אחרי העונה הזאת קוסמי מסיים את חוזה הרוקי שלו ומישהו יצטרך לשלם לו. עם כל הכבוד לעונה הטובה שלו אני לא בטוח שאני רוצה להתחייב אליו לטווח הארוך ואני מעדיף לקבל עליו ערך בזמן שאני יכול.

מימס התעקל האחרון על הלוח שאני רואה כblue chip ומי שהיה נשאר לי ל-2.36 לא ריגש אותי במיוחד.




בחירה מספר 21 - מיאמי דולפינס: ג'קסון פאוורס-ג'ונסון, IOL, אורגון


דבר הקומישינר

אני אוהב את הבחירה הזאת של ה-GM עידו רבינוביץ. עונה בדיוק על הצורך הכי רציני של הדולפינס, בהתחשב בשחקנים שאיבדו באוף-סיזן הזה.



בחירה מספר 22 - פילדלפיה איגלס: גרהאם ברטון, OL, דיוק



בחירה מספר 23 - לוס אנג'לס צ'ארג'רס: בריאן תומאס, רסיבר, LSU

 (עברה לצ'ארג'רס בטרייד על הבחירה ה-5)


מי ניצחו את הטרייד: ויקינגס או צ'ארג'רס?

  • Vikings

  • Chargers

You can vote for more than one answer.



בחירה מספר 24 - דאלאס קאובויס: ג'ארד וורס, אדג', פלורידה סטייט



בחירה מספר 25 - גרין ביי פאקרס: קופר דג'ין, דיפנסיב בק, איווה



בחירה מספר 26 - פיטסבורג סטילרס: איי.די מיטשל, רסיבר, טקסס

(טרייד עם הבאקס: 1.26 וג'אמל דין תמורת 2.40, 3.84 ודנזל מימס - הסטילרס גם לוקחים על עצמם את רוב שכרו של דין ב-2024)


דבר ה-GM (אליסף גליס)

בראש מעייניי היה להתחקות אחר דרך החשיבה של עומאר קהאן בטריידים שעשה במהלך הפרי אייג׳נסי, מכיוון וידעתי כי בבחירה ה20 לא אצליח להשיג שחקנים איכותיים התואמים את החורים בהתקפה ואת מקום הבחירה - ידעתי שאצטרך לבצע את הטריידים למטה ולמעלה על מנת להשיג וטרנים על חשבון בחירות הדראפט האורגינליות.

בהתאם לכך נבחרו השחקנים הנכונים בתזמוני הקונצנזוס, כך שהערך שהועבר אליי בחזרה הינו מיידי ומובהק.



בחירה מספר 27 - קליבלנד בראונס: ג'רזאן ניוטון, דיפנסיב תאקל, אילינוי

(טרייד עם אריזונה: 1.27 תמורת 2.54 + 3.85)



בחירה מספר 28 - באפלו בילס: לאד מקונקי, רסיבר, ג'ורג'יה


דבר ה-GM (אבי רייכל):

לאחר ניתוח המקומות הפתוחים ברוסטר ברור שהצורך המשמעותי ביותר הוא בשני WR להחליף את דיגס ודיוויס ולשם כיוונתי את הנכנסים המשמעותיים בדראפט.

ניסיתי לעשות טרייד אפ לטופ 10 לבחור את אחד מ 3 הגדולים, אבל לא הסכמתי לשלם את החבילות המטורפות שנדרשות לכך ןלכן זה נפל.יש קבוצה של 5-6 רסיברים מעולים שיילכו בבחירות 25-35 וכולם די שווים. ב28 בחרתי את הכי מלוטש בינהם שהוא לאד מקונקי. מייד ניסיתי לעשות טרייד אפ לאזור 30 וקצת כדי לבחור את השני ובמקביל עבדתי על טרייד של בחירת 60 + הבחירה שקיבלנו על דיגס עבור רסיבר על בליגה.



בחירה מספר 29 - דטרויט ליונס: נייט וויגינס, קורנרבק, קלמסון


דבר ה-GM (ידעיה פינקלמן)

לדעתי הליונס טובים מספיק כדי ללכת עם צורך מעל BPA. בסבב הראשון במקרה שניהם היו אותו שחקן. נייט ויגינס. קורנר הוא עדיין העמדה הכי חלשה בדטרויט כרגע, והוא פרוספקט שמגיע לו להיבחר באמצע הסבב הראשון, וזכיתי בו בסופו.


בחירה מספר 30 - בולטימור רייבנס: טיילר גאייטון, אופנסיב תאקל, אוקלהומה




בחירה מספר 31 - סאן פרנסיסקו פורטי ניינרס: טי.ג'יי טמפה, קורנרבק, איווה סטייט



בחירה מספר 32 - קנזס סיטי צ׳יפס: צ'ופ רובינסון, אדג', פן סטייט



מהי הבחירה הכי טובה (value pick) של סיבוב 1?

  • טריון ארנולד בבחירה ה-18 (בנגלס)

  • ג'ארד וורס בבחירה ה-24 (קאובויס)

  • הטרייד-אפ למיטשל בבחירה ה-26 (סטילרס)

  • הטרייד-אפ לניוטון בבחירה ה-27 (בראונס)



סיבוב 2


בחירה מספר 33 - קרולינה פנתרס: קיון קולמן, רסיבר, פלורידה סטייט



בחירה מספר 34 - ניו אינגלנד פטריוטס: טרוי פרנקלין, רסיבר, אורגון

{בחירה אוטומטית}


דבר הקומישינר

בכל מקום שבו תראה את ההערה "בחירה אוטומטית" - תדעו שזו בחירה שאני ביצעתי כברירת מחדל על בסיס הקונצנזוס ביג-בורד ששיתפתי עם המשתתפים, במצבים שבהם ה-GM לא היה זמין במסגרת פרק הזמן שהוגדר.



בחירה מספר 35 - אריזונה קרדינלס: דריוס רובינסון, אדג'/דיפנסיב תאקל, מיזורי


דבר ה-GM (דניאל קוזקוב + שחר כהן)

למה עשינו טרייד מ-27? משום שפאוורס גונסון, פאוטנו, פואגה, וורז היו אוף דה בורד. במקרה כזה לא שווה ל״בזבז״ לטעמי את הבחירה, עדיף למקסמם אותה עם טרייד דאון שיוסיף עוד בחירה לטופ 100 במיוחד בדראפט עם כל כך הרבה טאלנטים כמו הדראפט הזה.


בחירה מספר 36 - פיטסבורג סטילרס: זאק פרייזר, IOL, ווסט וירג'יניה

(עברה בטרייד מוושינגטון לסטילרס)



בחירה מספר 37- לוס אנג'לס צ'ארג'רס: מייק סייניסטריל, קורנרבק, מישיגן

{בחירה אוטומטית}


דבר הקומישינר

אומנם בחירה אוטומטית - אבל חתיכת בחירה. סיינסטריל מגיע למלא צורך של הצ'ארג'רס ומתאחד עם המאמן הראשי ומתאם ההגנה שלו מהקולג'.


בחירה מספר 38 - לאס וגאס ריידרס: מייקל פניקס ג'וניור, קוורטרבק, וושינגטון

(טרייד עם טנסי: 2.38 תמורת 2.44 + 3.77)


דבר הקומישינר

אחד הטריידים האהובים עליי בדראפט הזה (מהבחינה הזאת שהוא מאוד הגיוני ומשתלם משני הצדדים. מתכנן לאמץ אותו גם למוק שלי)


בחירה מספר 39 - אינדיאנפוליס קולטס: קסבייר לאג'ט, רסיבר, דרום קרוליינה

(טרייד עם קרוליינה: 2.39 תמורת 2.46 + אלק פירס)


דבר ה-GM (איתן מוזס):

הקולטס צריכים עוד רסיבר, זה ברור, כי אלק פירס זה לא מה שחשבו שהוא יהיה. ולכן העדפתי להעביר אותו בטרייד ולהתחיל מחדש בעמדה הזו. למה לגאט? כי לגאט בעיני יכול לשחק בכל שלוש הרמות,הוא מהיר ויהיה משלים מושלם לפיטמן ודאונס שכבר נמצאים ברוסטר.


בחירה מספר 40 - טמפה ביי באקנירס: כריס בראסוול, אדג', אלאבאמה

(עברה בטרייד מוושינגטון לטמפה)



בחירה מספר 41 - גרין ביי פאקרס: ג'ורדן מורגן, אופנסיב תאקל, אריזונה


דבר הקומישינר

עשוי להיות אחד ה-Steals הגדולים של הדראפט הזה.



בחירה מספר 42 - יוסטון טקסנס: בריידן פיסק, דיפנסיב תאקל, פלורידה סטייט


דבר ה-GM (זיו גרימברג)

מכיוון שאיני אוהד טקסנס, לא הייתה לי הכרות מעמיקה עם צרכי הדראפט שלהם אז הסתכלתי על כמה מוקים שמיקדו אותי לכיוון של קורנר וטאקל הגנתי. ככלל אני מעדיף את הגישה של best player available  רעיונית, אבל בעיקר בגלל ההכרות המועטה עם הקבוצה, היה לי יותר קל להתמקד במספר העמדות המצומצם.


החלטתי להמנע מטריידים מסיבות "מטא" - לא רציתי לעשות טריידאפ כי לא רציתי לצמצם את מספר הבחירות שלי במוק ולא רציתי לעשות טריידאון כי רציתי שיהיו מספיק שחקנים שאני מכיר ומעניינים אותי שאוכל לבחור. העדפתי לא לעשות טרייד שמערב משאבים שלא נמצאים במוק (שחקנים, בחירות דראפט מאוחרות וכו')  מכיוון שהרגישו לי פחות "מוחשיים".

שקלתי טרייד אחד - בסוף היום הראשון של המוק, ראיתי שיש סיכוי לעשות טריידאפ לסוף הראשון ולקחת את cb1, אבל הנחתי שהקולטס שצריכים קורנר לא יעשו איתי טרייד ואז התחילה ריצה על קורנרים אז העדפתי לשמור את הבחירות שלי ולהנות ממחזור עמוק יחסית.


בבחירה הראשונה שלי בסיבוב השני בחרתי את בריידן פיסק בעיקר כי אהבתי את האופציות הזמינות של הדיליין יותר מאשר את הקורנרים. את בריידן בחרתי בעיקר כי אני מעריך אתלטיות , במיוחד אצל שחקני קו , אז אחרי הקומביין לא יכולתי ממש להתעלם ממנו ומה9.97 RAS שלו . 



בחירה מספר 43 - אטלנטה פלקונס: בו ניקס, קוורטרבק, אורגון


דבר הקומישינר

הבחירה הזאת הפתיעה אותי בהתחלה (חושב שיש קבוצות עם צורך בוער יותר בקיובי בסיבוב 2) אבל יש בה היגיון מבחינת הפלקונס. קאזינס לא יהיה שם לנצח, למעשה - גם ב-2026 זה גבולי, וחכם להתכונן ליום שאחרי (בהנחה שהם מאמינים בניקס בטווח הארוך יותר). יש סיכוי מאוד סביר שהוא לא היה שורד על הלוח לסיבוב השלישי.



בחירה מספר 44 - טנסי טיטאנס: קריס ג'נקינס, דיפנסיב תאקל, מישיגן

(עברה בטרייד מהריידרס לטנסי)


דבר ה-GM (רועי זיו)

היו לי 5 שמות שחשבתי לבחור שם. ארבעת השמות הראשונים היו (לפי הסדר): שחקני קו ההגנה קריס ג'נקינס (מישיגן), דריוס רובינסון (מיזורי), הק"ב בו ניקס (אורגון) - שלמרות מה שחשבתי על לוויס, חשבתי שהוא אופציה טובה לבקאפ, בטח במקום הזה וברנדן פיסק, שחקן קו הגנה מפלורידה סטייט.

בתחילת הסיבוב השני הוצע לי טרייד, לקפוץ אחורה מ-38 ל-44 ובדרך לקבל בחירה בסיבוב השלישי, מס' 77 (סיבוב שטנסי לא היתה אמורה לבחור בו). היות והיו לי מספיק שמות, הימרתי שמישהו מהם ישאר והסכמתי לטרייד. דריוס רובינסון הלך בבחירה ה-35, פיסק ב-42 וניקס ב-43.


הגעתי לבחירה ה-44 עם השחקן שרציתי לקחת ב-38 עדיין על הלוח.



בחירה מספר 45 - ניו אורלינס סיינטס: קופר ביב, IOL, קנזס סטייט


דבר הקומישינר

על הנייר - אחלה בחירה כאן של הסיינטס, שצריכים להתמודד עם כמה חורים בקו ההתקפה, ולוקחים שחקן ששיחק בקולג' בכל עמדה על הקו מלבד סנטר.



בחירה מספר 46 - קרוליינה פנתרס: קינגסלי סוואמאטאלה, אופנסיב תאקל, BYU

(עברה בטרייד מהקולטס)



בחירה מספר 47 - ניו יורק ג'איינטס: אינס רייקסטרו, קורנרבק, מיזורי



בחירה מספר 48 - ג'קסונוויל ג'אגוארס: רומן ווילסון, רסיבר, מישיגן



בחירה מספר 49 - סינסינטי בנגלס: רוק אורואורו, דיפנסיב תאקל, קלמסון



בחירה מספר 50 - פילדלפיה איגלס: פייטון ווילסון, ליינבקר, צפון קרוליינה סטייט



בחירה מספר 51 - וושינגטון קומנדרס: ג'ונה אליס, אדג', יוטה

(עברה בטרייד מהסטילרס)


דבר ה-GM (סבסטיאן)

טי ג׳יי וואט ג׳וניור. סליחה, ג׳ונה אליס, אדג׳ ראשר, יוטה. באמת שכשרואים טייפ של שניהם בקולג׳ אפשר להתבלבל קצת.

אליס מדורג אצלי כאדג׳ #4 אוברול. לא טייפו. מספר ארבע סך הכל.

אליס עדיין לא בן 21, מגיע ממשפחה של אבא ששיחק DT 10 שנים בליגה ושלושת האחים של ג׳ונה בNFL. אז כן, הוא לבן אבל הוא אתלט אמיתי. לא השתתף בקומביין כי הוא חוזר מפציעה בכתף אבל לפי הוידאו שלו אם היה משתתף היה מביא מספרים מרשימים.

עם 8 סאקס ו27 תאקלים (13 להפסד יארדים) בשישה משחקים הראשונים של העונה אליס היה במסלול הבטוח לבחירה בסיבוב ראשון עד הפציעה בשבוע 7 נגד USC. אליס נפצע בכתף ולא היה אותו דבר. אבל כמובן שהוא פסיכופת והמשיך לשחק עוד 4 משחקים עם הפציעה והיה לא רע בכלל אבל כבר לא עלית (3 סאקס, 8 תאקלים, 3 מתוכם להפסד). ברור מהוידאו שאחרי הפציעה שהוא פשוט משחק עם יד אחת. כמובן שבגלל הפציעה אין סיניור בול ואין קומביין אז הוא קצת נשכח אבל אני רואה אותו בתור הגניבה של הדראפט.

פאס ראשר מגוון מאוד מבחינת ספיד/פאוור מובס, ידיים נהדרות עם תזמון סווייפים נדיר וקאונטר טוב על קאונטר מוב. מי שלא ראה אותו אני מאוד ממליץ לחפש קצת פילם.

בחור לבן עם שושלת NFL, אדג׳ ראשר מ2 פוינט סטאנס, הממממ. כשרואים אותו משחק זה מאוד ברור שהוא למד את הפילם של טי ג׳יי. ספין מוב אכזרי.



בחירה מספר 52 - לוס אנג'לס ראמס: אדיסה איסאק, אדג', פן סטייט




בחירה מספר 53 - פילדלפיה איגלס: קאמארי לאסיטר, קורנרבק, ג'ורג'יה



בחירה מספר 54 - אריזונה קרדינלס: ג'וניור קולסון, ליינבקר, מישיגן

(עברה בטרייד מהבראונס)


דבר ה-GM (שחר כהן)

אני חושב שהבורד נפל בצורה הכי לא טובה מבחינתי (וזה בהשוואה למעל 500 מוקים שעשיתי) ציפיתי שבבחירה 54 יהיה לי טופ דיפנסיב ליינמן או טופ קורנר, מה שלא קרה, ואז בחרתי ליינבייקר בתקווה שואן פרן יהיה זמין בבחירה 66.


בחירה מספר 55 - מיאמי דולפינס: מקס מלטון, קורנרבק, ראטגרס



בחירה מספר 56 - דאלאס קאובויס: טריי בנסון, ראנינג בק, פלורידה סטייט



בחירה מספר 57 - טמפה ביי באקנירס: סדריק ואן-פראן, IOL, ג'ורג'יה



בחירה מספר 58 - גרין ביי פאקרס: טיילר נובין, סייפטי, מינסוטה



בחירה מספר 59 - יוסטון טקסנס: רנארדו גרין, קורנרבק, פלורידה סטייט



דבר ה-GM (זיו גרימברג)

בבחירה השנייה שלי בסיבוב השני הייתי יחסית ממוקד על קורנר, אבל מרבית השמות המוכרים לי עפו מהלוח לפני שהייתה לי הזדמנות לקחת אותם. אז בחרתי בשם שזכרתי בחיוב מהאנליסטים שאני עוקב אחריהם.



בחירה מספר 60 - באפלו בילס: קסבייר וורת'י, רסיבר, טקסס


דבר ה-GM (אבי רייכל):

רק בגלל הבדלי שעות לא נסגר טרייד-אפ עם סן פרנסיסקו (שכללה גם החלפת רביעית שלנו בשלישית שלהם השנה) ולכן בבחירה 60 בחרתי את התופס המהיר בהיסטורית הקומביין...קשה לי להאמין שבין יילך על 2 תופסים רוקיז, בטוח שיעדיף להביא אחד בטרייד, אבל אם הבילס יוצאים עם שני תופסים טובים האוהדים יהיו מרוצים שזאת לא עונת בנייה פיננסית....


דבר הקומישינר

הבילס עם דאבל-דיפ בעמדת הרסיבר, ואפשר להבין את המוטיבציה של ה-GM אבי רייכל כאן, בטח כאשר וורת'י (שלא מעט מוקים מורידים מהלוח בסוף סיבוב ראשון) נופל אליו כמעט בסוף הסיבוב השני.



בחירה מספר 61 - דטרויט ליונס: ריקי פירסול, רסיבר, פלורידה


דבר ה-GM (ידעיה פינקלמן)

בסבב השני ידעתי שאני צריך רסיבר, לאחר עזיבתו של ג׳וש ריינולדס, והוא הרגיש לי שחקן מתאים.


בחירה מספר 62 - בולטימור רייבנס: קיירי ג'קסון, קורנרבק, אורגון


דבר ה-GM (גל עתיר)

באופן מסורתי הרייבנס נוהגים לבחור קורנר בדראפט, וכשמרלון האמפרי לא נהיה צעיר מעונה לעונה, המסורת והצורך נפגשים בדמותו של ג׳קסון ששיחק באלבמה ובאורגון, קורנר עם גוף גדול ופוטנציאל טוב לפיתוח לעתיד.





בחירה מספר 63 - סאן פרנסיסקו פורטי ניינרס: קירן אמג'דיג'ה, אופנסיב תאקל, ייל



בחירה מספר 64 - קנזס סיטי צ'יפס: פטריק פול, אופנסיב תאקל, יוסטון



מהי הבחירה הכי טובה (value pick) של סיבוב 2?

  • הטרייד-אפ על זאק פרייז'ר בבחירה 36 (סטילרס)

  • הטרייד-אפ על מייקל פניקס בבחירה 38 (ריידרס)

  • ג'ורדן מורגן בבחירה 41 (פאקרס)

  • קופר ביב בבחירה 45 (סיינטס)




סיבוב 3


בחירה מספר 65 - קרוליינה פנתרס: ג'ונתן ברוקס, ראנינג בק, טקסס



בחירה מספר 66 - אריזונה קרדינלס: די.ג'יי ג'יימס, קורנרבק, אובורן



בחירה מספר 67 - וושינגטון קומנדרס: אנדרו פיליפס, קורנרבק, קנטאקי


דבר ה-GM (סבסטיאן)

קורנר #6 אצלי על הלוח (כולל קופר דג׳ין), לקחתי אותו בתור קורנר #13 במוק שלנו.

אתלט טוב מאוד אבל לא עלית. הוא לא מהיר כמו וויגינס (4.28 ב40 יארד) או מיטשל (4.33) אבל מהיר מספיק (4.48), טיפה יותר מארנולד (4.50). מאוד אקספלוסיבי (שני בקפיצה לרוחק, 11 פיט ו3 אינץ׳, ראשון רק אינץ׳ אחד יותר. שלישי בקפיצה ורטיקלית עם 42 אינץ׳,השניים הראשונים עם 42.5). בטייפ הוא נראה כאילו שינוי כיוון הוא התכונה הכי טובה שלו אבל בקומביין זה משום מה לא בא לידי ביטוי מספרי. פיליפס שומר מאן מהטובים בדראפט הזה, מבחינת פרוטוטייפ אולי אפשר לקרוא לו ״שאטדאון קורנר״. הוא לא, מדבר רק על סגנון.

ההשוואה הכי טובה זה ג׳איר אלכסנדר אם הוא היה חצי אינץ׳׳ פחות ופחות אתלטי בכל דבר. זה עדיין אתלט טוב מאוד אבל הול אוף פיימר לא יהיה פה. כן יהיה קורנר #1 טוב מהיום הראשון עם פוטנציאל להיות טוב מאוד בעתיד. לא יהיו הרבה חטיפות, פילם מראה שחקן שיודע להיצמד לשחקן שלו גם בראויים קשים אבל לא מספיק טוב בלמצוא את הכדור. יכול לשחק זון אבל מאוד תלוי סכמה. יכול להיות פגיע מול גו רוט נגד סילונים. סך הכל קורנר פותח בסיבוב 3, יכול להיות הרבה יותר גרוע.



בחירה מספר 68 - ניו אינגלנד פטריוטס: בלייק קורום, ראנינג בק, מישיגן


דבר הקומישינר:

לאחר הבחירה - הפאטס שלחו את קורום לבראונס בתמורה לתאקל ג'ק קונקלין (ולקחו על עצמם חלק מהשכר שלו ל-2024)



בחירה מספר 69 - לוס אנג'לס צ'ארג'רס: ברנדון דורלאס, אדג', אורגון



בחירה מספר 70 - ניו יורק ג'איינטס: מייקל הול ג'וניור, דיפנסיב תאקל, אוהיו סטייט



בחירה מספר 71 - טנסי טיטאנס: ג'טאוויון סנדרס, טייט אנד, טקסס

(טרייד עם אריזונה: 3.71 תמורת 3.77 + 5.146)



בחירה מספר 72 - ניו יורק ג'טס: מלקאי קורלי, רסיבר, ווסטרן קנטאקי



בחירה מספר 73 - דטרויט ליונס: ג'אבון בולארד, דיפנסיב בק, ג'ורג'יה


דבר ה-GM (ידעיה פינקלמן)

בחרתי בסייפטי הכי טוב שנשאר, כי זו עמדה שהליונס צריכים בה עוד קצת עומק.

מה שנתן לי עוד קצת מוטיבציה לבחור במי שבחרתי בסבבים השני והשלישי, הוא שעל פי המספרים, סייפטי ורסיבר הם העמדות שהכי כדאי לבחור בהם בסבב הראשון, בגלל אחוזי הפגיעה בסבבים האלה ביחס לעמדות אחרות (כמובן שאחוזי הפגיעה גבוהים יותר בסבב הראשון, אבל הפער קטן יותר בעמדות האלה).

בסופו של יום, יש לנו את ברד הולמס, ואני סומך עליו לבחור את שחקני העתיד שלנו הרבה יותר ממני.


בחירה מספר 74 - אטלנטה פלקונס: בריילן טרייס, אדג', וושינגטון





בחירה מספר 75 - שיקגו ברס: טאוונדרה סווט, דיפנסיב תאקל, טקסס



בחירה מספר 76 - דנבר ברונקוס: אדג'רין קופר, ליינבקר, טקסס איי.אנד.אם


דבר הקומישינר:

מי שנחשב בעיניי רבים לליינבקר המוכשר ביותר בדראפט הזה, יורד סוף-סוף מהלוח בבחירה 76 (כ-ILB3). פוטנציאל ל-steal, בעיניי.


בחירה מספר 77 - אריזונה קרדינלס: בלייק פישר, אופנסיב תאקל, נוטר דיים

(עברה בטרייד מטנסי)



בחירה מספר 78 - וושינגטון קומנדרס: קייד סטובר, טייט אנד, אוהיו סטייט



בחירה מספר 79 - אטלנטה פלקונס: טיאקי סמית, דיפנסיב בק, ג'ורג'יה



בחירה מספר 80 - סינסינטי בנגלס: ג'יילין פולק, רסיבר, וושינגטון



בחירה מספר 81 - סיאטל סיהוקס: כריסטיאן היינס, אופנסיב ליינמן, יוקון



בחירה מספר 82 - אינדיאנפוליס קולטס: מוחמד קמארה, אדג', קולורדו סטייט



בחירה מספר 83 - לוס אנג'לס ראמס: ג'רמיין ברטון, רסיבר, אלאבמה



בחירה מספר 84 - טמפה ביי באקנירס: זאק זינטר, אופנסיב ליינמן, מישיגן

(עברה בטרייד מפיטסבורג)




בחירה מספר 85 - אריזונה קרדינלס: ברנדן רייס, רסיבר, USC

(עברה בטרייד מקליבלנד)



בחירה מספר 86 - יוסטון טקסנס: סדריק גריי, ליינבקר, נורת' קרוליינה



בחירה מספר 87 - דאלאס קאובויס: האנטר נורזאד, אופנסיב ליינמן, פן סטייט



בחירה מספר 88 - גרין ביי פאקרס: ג'רמייה טרוטר ג'וניור, ליינבקר, קלמסון



בחירה מספר 89 - טמפה ביי באקנירס: קריס אברהמס-דריין, קורנרבק, מיזורי

(בחירה אוטומטית)



בחירה מספר 90 - אריזונה קרדינלס: מייסון מקורמיק, אופנסיב ליינמן, סאות' דקוטה סטייט


דבר ה-GM (שחר כהן)

כאמור - ציפיתי שבבחירה 54 יהיה לי טופ דיפנסיב ליינמן או טופ קורנר, מה שלא קרה, ואז בחרתי ליינבייקר בתקווה שואן פרן יהיה זמין בבחירה 66.


בהנחה שזה היה קורה, אני חושב שהיה לי מוק דראפט שמאוד מאוד הייתי שמח אם הוא ייתרחש במציאות. אני חושב ש:

מרווין האריסון, רובינסון, ואן פרן, גיימס, קולסון, רייס, ומקורמיק זה יהיה הרבה יותר מ- A+

בכל אופן מהסיבוב השלישי הוצאתי את המקיסמום שיכולתי לעמדות שבהם אריזונה חייבת חיזוק במידיי.

יכול להיות שבעוד שנה שנתיים פיישר יהיה עדיף על ואן פרן אבל בתחושה שלי פגעתי 6 מתוך 7 השחקנים שהייתי שלם איתם.

מאמין שכל אחד מהם יתרום תרומה משמעותית לקבוצה.

ולקינוח בהנחה שהיה מתקיים סיבוב רביעי סביר שהייתי בוחר את קריסטיאן בויד ובכך הייתי בעצם משלים את כל העמדות הפריוריטי שאריזונה חייבת בהם חיזוק, השאר זה לעומק…



בחירה מספר 91 - גרין ביי פאקרס: בריילון אלן, ראנינג בק, וויסקונסין



בחירה מספר 92 - טמפה ביי באקנירס: כריסטיאן מהגוני, אופנסיב ליינמן, בוסטון קולג'

(בחירה אוטומטית)


בחירה מספר 93 - בולטימור רייבנס: דוונטז ווקר, רסיבר, נורת' קרוליינה


דבר ה-GM (גל עתיר):

הרייבנס מוסיפים עוד עומק בדמות הרסיבר מקרוליינה, שאמנם לא שיחק הרבה משחקים בעקבות ענייני מעבר בין מכללות, אבל במשחקים שכן שיחק נראה פוטנציאל למלא את תפקיד הרסיבר החיצוני, עם נתונים פיזיים מצוינים, הרייבנס מוסיפים עוד עומק לחדר הרסיברים שלהם ומוסיפים ללמאר עוד נשק התקפי.



בחירה מספר 94 - סאן פרנסיסקו פורטי ניינרס: ג'אבון בייקר, רסיבר, UCF

(בחירה אוטומטית)




בחירה מספר 95 - קנזס סיטי צ'יפס: קאם הארט, קורנרבק, נוטר דיים

(בחירה אוטומטית)



בחירה מספר 96 - ג'קסונוויל ג'אגוארס: ג'וני ווילסון, רסיבר, FSU



בחירה מספר 97 - סינסינטי בנגלס: רוג'ר רוסנגארטן, אופנסיב תאקל, וושינגטון

(בחירה אוטומטית)



בחירה מספר 98 - פיטסבורג סטילרס: קאם קיצ'נס, דיפנסיב באק, מיאמי



בחירה מספר 99 - לוס אנג'לס ראמס: קול בישופ, דיפנסיב בק, יוטה



בחירה מספר 100 - וושינגטון קומנדרס: דומיניק פיוני, אופנסיב ליינמן, קנזס



 

סיכום הקומישינר


אני חושב שהיה אירוע סופר מוצלח, שדימה דינמיקה של דראפט אמיתי - כולל הבהלה לתאקלים בסיבוב הראשון (חוזה שזה יקרה גם בדראפט עצמו) ולרסיברים בתחילת סיבוב 2. אולי היו קצת יותר טריידים בסיבוב הראשון ממה שסביר, אבל זה חלק מהמשחק.


אם אני צריך לבחור קבוצות שבעיניי היה להם דראפט מאוד מוצלח (הכול כמובן על הנייר, כמובן, ובמסגרת ההיכרות המוגבלת שלי עם קולג' פוטבול):


  • גרין ביי פאקרס - קופר דג'ין לדעתי יהיה stud רציני, והוא ממלא להם צורך. ג'ורדן מוזס וטיילר נובין זה אחלה שלל לסיבוב 2. וג'רמייה טרוטר ואלן יכולים להתברר כ-steals לקראת סוף סיבוב 3.

  • פיטסבורג סטילרס - סופר אגרסיביים. זזו קדימה ואחורה על הלוח לפי ההתפתחות שלו, וגם הוסיפו שחקנים (לא רק בדראפט - סאם קוסמי וג'אמל דין) שסוגרים להם חורים בסגל. בסך הכול, נתנו מענה לרובם ככולם של הפערים בתהליך - ולזה בדיוק הדראפט נועד.

  • לאס וגאס ריידרס - לא הרבה בחירות, אבל לקחו 2 שחקנים מאוד מבטיחים למלא 2 עמדות סופר-קריטיות.

  • טנסי טיטאנס - ניצלו את הבחירה ה-7 לצורך מיידי בעמדה סופר חשובה, הוסיפו בטרייד בחירת סיבוב 3 לעצמם, ולמרות הטרייד דאון בסיבוב 2 - הצליחו לאסוף DT טופ 3 (אולי) על הלוח.

  • לוס אנג'לס ראמס - אני חושב שהבחירות במרפי ואיסאק בשני הסיבובים הראשונים עשויות להתברר כבין הטובות ביותר בדראפט הזה, וגם שתי הבחירות של סיבוב 3 פגעו היטב בצרכים היותר בוערים בסגל.


אני חושב שגם לקומנדרס, ליונס, ג'אגס, קאובויס, דולפינס וטקסנס היו דראפטים טובים+, אבל פשוט לא יכול להכניס כאן את כולן. הגדרתי לעצמי מראש לבחור עד 5. וכמובן שיש כאן הטיה מסוימת לקבוצות שהיו להן 3 בחירות או יותר.


מי ניצחה את הדראפט הזה?

  • גרין ביי פאקרס

  • פיטסבורג סטילרס

  • טנסי טיטאנס

  • לוס אנג'לס ראמס



שוב - תודה רבה לכל מי שהשתת ותרם לאירוע הזה. נתראה במוק שלי, ובאירועים הבאים!


 

אם אתם נהנים מהתכנים שלי, אשמח אם תוכלו גם להירשם לבלוג - זה לא עולה אפילו אגורה!


ומה ייצא לכם מזה?


  1. גישה לכל התכנים לרשומים בלבד שכבר פורסמו (כולל 9 הפרקים הקודמים של סדרת ההכנה לדראפט) ואלה שיפורסמו בעתיד

  2. דירוגים ואסטרטגיות לפנטזי פוטבול (יגיעו בארגזים אחרי הדראפט) + טיפים למי שרוצה להמר על NFL

  3. הניוזלטר השבועי שלי שיוצא מדי יום ב' - ומסכם את כל מה שהכי מעניין בליגה, תוך 3 דקות או פחות


נשמע טוב? לחצו כאן.


 


302 views0 comments
bottom of page